perjantai 13. maaliskuuta 2015

5. Korjaus koskien glamourtähden väitteitä

(Blogin julkaisijalle lähetetty sähköposti puhtaaksi kirjoitettuna)

”Ai kuka Johanna?” oli mun eka reaktio kun mä kuulin kaverilta jostakin sekakäyttäjästä, joka oli selitellyt jotakin sen ja sen siskon mattoon käärimisestä joskus Juhannuksena ja kuvaili mun näköisen jätkän tekijäksi. Siitä tapahtuneesta oli jo aika kauan mennyt, mutta ihan periaatteen vuoksi mä halusin käydä vähän jututtamassa sitä ja puskaradion kautta mä sit sain kuulla, että se oli mun vanhan tutun, Suskin, häissä kuokkimassa.
Mä pääsin vaihtamaan sen kanssa pari sanaa ja sille tais mennä jakeluun, että loppuu ne satuilut mun osallisuudesta sen ja sen edesmenneen siskon sekoiluihin. Jotenkin on semmoinen aavistus, että ei se oikein sisäistänyt sen keskustelun pointtia.
On mua aika värikkäästi nimitelty, mutta ekaa kertaa mua on haukuttu patteriksi.
(http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-julkaisi-liudan-jarkyttavia-kuvia-Nain-pahasti-minut-hakattiin/1055716)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti